1. «Հաղորդակցման ո՞ր ձևն է իմը»
- Գրեք էսսե «Հաղորդակցման որ ձևն է իմը» խորագրով:
- Այս նույն թեմային շուրջ անցկացրեք հարցազրույց ընտանիքի կրտսեր, միջին և ավագ սերունդների հետ, տարեք զուգահեռներ: Նյութը տեսագրեք կամ ձայնագրեք: Հրապարակեք բլոգում:
Ուղղորդող գրականություն
Հաղորդակցման և աշխատանքային գործունեության ընդհանուր հմտություններհմտություններ
2. «Մասնագիտական, աշխատանքային ոլորտ»
- Պատրաստեք հարցաշար և Ձեր ընտանիքի որևէ անդամի հետ հարցազրույց անցկացնեք, խնդրեք, որպեսզի նա պատմի իր մասնագիտական ոլորտից, ձեռքբերումներից, անցած ճանապարհից, հաջողություններից ու դժվարություններից:
3. «Ընտանեկան ընթերցանություն»
Կարդացեք կարդացեք հոգեբանական, փիլիսոփայական գրքեր:
Դեյլ Քարնեգի, Ինչպես ձեռք բերել բարեկամներ և ազդեցություն ունենալ մարդկանց վրա
Ալբեր Քամյու , Ժանտախտը
*(«Ժանտախտը» Ալբեր Քամյուի վեպն է, որը տպագրվել է 1947 թվականին։ Այն պատմում է ժանտախտի դեմ բնակչության պայքարի մասին, ինչը խորհդրանշում է եվրոպացիների դիմադրությունը ֆաշիզմին և նացիզմին։ Գրքի կերպարները պատկերում են, թե ինչ ազդեցություն է թողնում չարիքը հասարակության վրա։)
- Գրեք Ձեր կարծիք- վերլուծություն կարդացած գրքի, նախընտրած հատվածի մասին:
- Կազմակերպեք քննարկում ընդանիքի անդամների Ձեր ընկերների շրջանում, ձայնագրեք, տեսագրեք կամ նրանց ևս խնդրեք, որ գրեն կարծիք- վրելուծություն քնննարկած նյութի մասին: